Ηθική ικανοποίηση


Την ηθική μου ικανοποίηση εξέφρασα σήμερα στο Εφετείο Χαλκίδας μετά την δήλωση του κ. Δημήτρη Νόβα προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Καρύστου στην οποία ανέφερε ότι : "Δηλώνω ότι σέβομαι και τιμώ την κ. Σοφία Μούτσου και τον ειδικό της ρόλο στα δημοτικά πράγματα. Δεν είχα την πρόθεση να θίξω την τιμή και την υπόληψή της...."
Μετά την δήλωση αυτή του κ. Νόβα που καταχωρήθηκε στα πρακτικά του δικαστηρίου ανακάλεσα την εναντίον του μήνυση για συκοφαντική μου δυσφήμηση με την οποία είχε καταδικαστεί πρωτοδίκως και είχε ασκήσει έφεση. Μετά την ανάκληση της μήνυσής μου λήγει οριστικά πλέον αυτό το ζήτημα.
Επειδή πιστεύω ότι η πολιτική αντιπαλότητα πρέπει να λειτουργεί πάντοτε στα όρια της ευπρέπειας και του σεβασμού της προσωπικότητας όλων μας που ασχολούμαστε ή ασχοληθήκαμε με τα δημοτικά πράγματα και θεωρώντας την δήλωση του κ. Νόβα ειλικρινή, δεδομένου μάλιστα ότι πρόκειται για συνάδελφο Εκπαιδευτικό με τον οποίο καμμία απολύτως εχθρότητα δεν έχω, όπως πιστεύω κι εκείνος μ' εμένα, προχώρησα στην ανάκληση της μήνυσής μου.


Τελικά κάποιες συμπτώσεις στη ζωή παίζουν ουσιώδη ρόλο στην εξέλιξη ορισμένων γεγονότων ..... 
Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου αθωώθηκα πανηγυρικά από το δικαστήριο μετά από μια άδικη, παράλογη και εμπαθή καταγγελία που έκανε εναντίον μου ο παλιός και κλασσικός πολιτικός μου αντίπαλος Ζαχ. Λέκας πρώην δήμαρχος Στυρέων. 
Ρόλο στην αθώωσή μου και ουσιαστικά στην δικαίωσή μου έπαιξε και η απόφαση του δημοτικού Συμβουλίου Καρύστου ως διαδόχου του δήμου Στυρέων με αριθμό 119/2013 «Λήψη απόφασης για την παραίτηση του Δήμου από αγωγή κατά των αδερφών Πηλιάτη ...". Την απόφαση αυτή είχε εισηγηθεί πολύ ορθά ο κ. Νόβας ως πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου και φυσικά ομόφωνα το δημοτικό συμβούλιο Καρύστου έδωσε τη λύση σε αυτό το χρονίζον πρόβλημα (από το 2001) του δήμου Στυρέων που ο Ζαχ. Λέκας σαν πρώην δήμαρχος δεν έλυσε ποτέ αντίθετα κατήγγειλε εμένα που κατά την άποψή του "έβλαψα τα συμφέροντα του δήμου και από δόλο θέλησα να προσπορίσω ώφελος σε τρίτους βλάπτοντας τον δήμο."
Ιστορίες για αγρίους δηλαδή για όποιον ξέρει αυτή την υπόθεση που 12 χρόνια στα Στύρα έσερνε δήμο και ιδιοκτήτες ενός μικρού οικοπέδου στα δικαστήρια ενώ επί της ουσίας όλοι γνώριζαν ότι οι ιδιοκτήτες είχαν δίκιο. 
Πέραν των όσων οι δικαστές αντιλήφθηκαν από την μαρτυρία του Ζαχ. Λέκα ο οποίος ομολόγησε ότι "ίσως ήταν λίγο υπερβολικός" χωρίς βέβαια να δείχνει και καμμιά διάθεση να ανακαλέσει την καταγγελία του και επειδή από πουθενά δεν προέκυπτε ούτε ο δόλος μου αλλά ούτε και το κέρδος που θα αποκόμιζα εγώ ως δήμαρχος όπως είπε ακόμα και η εισαγγελέας, κατέθεσα και την απόφαση 119/2013 του δημοτικού συμβουλίου Καρύστου που με την ορθή εισήγηση του κ. Νόβα επί της ουσίας αποδείκνυε ότι καλώς είχα ενεργήσει ως δήμαρχος, καλόπιστα και προς το συμφέρον του δήμου. Με αυτή την απόφαση φάνηκε η βούληση του νέου δήμου να επιλύσει το χρονίζον αυτό πρόβλημα δίκαια και ότι εγώ είχα ξεκινήσει καλόπιστα για να εξεύρω λύση στο θέμα που είχε δημιουργηθεί επί δημαρχίας Λέκα. Σε αυτή τη συνεδρίαση του Δ.Σ. Καρύστου απουσίαζε ο Ζαχ. Λέκας.
Την άλλη μέρα από την δική μου αθώωση δηλαδή την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου συζητείτο στο Εφετείο η έφεση του κ. Νόβα από τη δική μου μήνυση. 
Μια σύμπτωση εξαιρετική !!!
Δεν θα ήταν δίκαιο λοιπόν και δεν θα ταίριαζε στο δικό μου χαρακτήρα και σκέψη, μετά από αυτά που προηγήθηκαν, να μη θεωρήσω ικανοποιητική τη δήλωση του κ. Νόβα και να μην ανακαλέσω την εναντίον του μήνυση !!!! 


Αυτή είναι η δική μου αντίληψη περί Fair play ή επί το ελληνικότερον "δικαίως παίζειν". Εύχομαι οι εξελίξεις  να το έδειξαν αυτό και σε όσους δεν με γνωρίζουν παρά μόνο μέσα από διηγήσεις άλλων ... 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"