Καλά και κακά λόγια



Πόσο σοφή κουβέντα είναι αυτή : 
"Το ποιός είμαι εξαρτάται από το ποιον ρώτησες να μάθεις για μένα" 

Αν ρωτήσεις ας πούμε 
  1. τους συμμαθητές και τους καθηγητές από το σχολείο τι θα σου πουν για μένα;
  2. οι καθηγητές και οι συμφοιτητές από το πανεπιστήμιο;
  3. οι συνάδελφοι και οι διευθυντές στα 30 χρόνια καρριέρας;
  4. οι γείτονες που με ξέρουν από παιδί;
  5. οι άνθρωποι που χρειάστηκαν τη βοήθειά μου;
  6. οι προσωπικοί μου φίλοι που δεν έρχονται κοντά μου από συμφέρον;  
Τότε θα ακούσεις καλά λόγια....
είναι τόσο εύκολο να το διαπιστώσει ο καθένας..



Αν, πάλι, ρωτήσεις :
  1. Τον κύριο που ήθελε να την κοπανάει από το γραφείο νωρίς νωρίς και να δουλεύει σε ιδιωτική δουλειά εν ώρα υπηρεσίας..... 
  2. Την κυρία που ήθελε να μη δουλεύει καθόλου και να εισπράττει διπλά και τριπλά επιδόματα χωρίς κόπο, να παίρνει άδειες όποτε της άρεσε και να υποβλέπει όλους τους συναδέλφους της.... 
  3. Την κυρία που δεν ξεπέρασε ποτέ το κόμπλεξ ότι εγώ κατάφερα να κάνω κάτι που εκείνη ποτέ δεν θα μπορέσει....
Τότε θα ακούσεις κακά λόγια......
Είναι τόσο εύκολο να το αντιληφθεί ο καθένας.....




Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Ολοι ξέρουμε ποιοι μιλάνε άσχημα και για ποιό λόγο το κάνουν !
Κι επειδή κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ... θα τα πούμε και αναλυτικά !!!!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"