Τι λες βρε .... κοκκώνι μου ?


Βρε κοκκώνι μου (κοκκώνα μου έλεγε η γιαγιά μου αλλά εγώ το παραφράζω να ταιριάζει στην περίσταση), πώς σούρθε να πεις αν πληρώθηκε ή όχι ο .... κοκκώνης;
Πού το ξέρεις εσύ παλλικάρι μου;
Εκεί ήσουνα; Σε είχαμε δει ποτέ κατά πάνω, κατά Στύρα μεριά και δεν το θυμάμαι;
Σε είχαμε βάλει ελεγκτή των πληρωμένων και των απλήρωτων;
Η μπας και σου 'πε το αφεντικό "πήγαινε εσύ παιδί μου να πεις αυτά που θέλουμε;"
Κι εσύ πήγες;
Δηλαδή έβαλες το κεφάλι σου στον τορβά για τον μάγκα τον αφεντικό που φύλαξε τα νώτα του κι εξουσιοδότησε εσένα να πας να πεις διάφορα ανυπόστατα;
Γιατί σε εξουσιοδότησε και με απόφαση αναρτημένη κιόλας....
Ο κοκκώνης λοιπόν, για να ξέρεις, είναι όντως απλήρωτος και καλά έκανε και διεκδίκησε και πήρε τα λεφτά του όπως τα πήρε....
Μπορεί στα δικά σου χέρια να μην έφτασαν τα ακυρωθέντα και τα καταθετήρια, αλλά αυτό εμένα καθόλου δεν με απασχολεί...
Ας ρωτούσατε πριν προβείτε ... όπου προβήκατε... !! Ας προσέχατε !!!
Οχι να τραβολογάτε αθώους ανθρώπους στα δικαστήρια.. Και δεν μιλάω βέβαια για μένα, αλλά για όσους συνεργάζεστε και θάπρεπε να ντρέπεστε να τους κοιτάτε στα μάτια.
Υπήρχαν υπηρεσιακές διαδικασίες να μάθετε ακριβώς τι έγινε και να ζητήσετε ότι αποδείξεις θέλατε, αλλά εσείς προτιμήσατε τον δρόμο της πολιτικής αλητείας ... έτσι για επίδειξη δύναμης ....
Κι όταν οι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν να λένε "όχι" στην πολιτική αθλιότητα του κάθε περαστικού αιρετού, τότε τίποτα δεν σταματά μερικούς να πιστεύουν ότι μπορεί να είναι και Χαλίφηδες της Βαγδάτης....
Οι μαγκιές όμως πληρώνονται !!!
Μια βαλίτσα αποδείξεις έχω... όχι μόνο για τον κοκκώνη σου αλλά για πολλούς, πάααααααρα πολλούς (από όλους εκείνους πού βρήκε ευκαιρία η Τζούλια κι έκανε υπεύθυνες δηλώσεις ότι δήθεν δεν είχαν πληρωθεί κι άλλους πολλούς) και όπως ήταν ...τις έστειλα στον εισαγγελέα.. μαζί και ο κοκκώνης.... για να βρει αυτός την άκρη !!!
Κατεπείγουσα καταγγελία στον εισαγγελέα που απ' ότι μαθαίνω έχει ήδη αρχίσει και καλεί....
Τώρα θα δούμε ποιός χορεύει ποιόν .... στο ταψί !!!
Εμ.... το παραχέ...τε πια ....!!!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"