Μαγικά Χριστούγεννα στο σπίτι μας


Ηρθαν και πέρασαν τα Χριστούγεννα του 2012 αφήνοντας στην ψυχή μας τη μαγική πάχνη της οικογενειακής θαλπωρής που όμοιά της δεν βρίσκεις όσο και να ψάξεις στ' αξιώματα, στις δόξες και σ' όλα εκείνα που όρισε ο άνθρωπος για να νοιώθει αφέντης του κόσμου...
Οικογένεια....
Τα γαλάζια μάτια του γιού μου, το φιλί και το καθαρό πουκάμισο της γιορτής, το ζεστό χαμόγελο του Γιώργου μου και τα πρώτα Χρόνια Πολλά της ημέρας από το διπλανό μαξιλάρι....
Χριστούγεννα στο σπίτι μας......
Η σκάλα που ανεβοκατεβαίνουν παιδιά, ανήψια, ξαδέλφια, φίλοι, η αδελφή της μάνας μου από απόμεινε μοναδική από τις τρεις αδελφές και κάθε χρόνο λέω "ήρθε και φέτος"...
Το μεγάλο δέντρο, κουτιά με χρυσόχαρτα, φαγητά της καρδιάς απ' τα παλιά, τραγούδια αγαπημένα και γέλια.....
Ο Γιώργος και η Βάσω που πάντα θα είναι εδώ από ψηλά .. οι γονείς μου...
Πάντα η χαρά πάει χέρι χέρι με τη θλίψη, αυτά που έχουμε μ'αυτά που χάσαμε, πάντα μαζί.
Η μαγική βαθειά νύχτα της παραμονής, δίπλα στο τζάκι, με τον Παπαδιαμάντη μου....Στο Χριστό στο Κάστρο, ο Αμερικάνος, Ερωτας στα Χιόνια...
Οι παλιοί ανεκτίμητοι φίλοι που σου εύχονται και οι μνήμες που σε δένουν μαζί τους..
Οι πολύτιμοι καινούργιοι φίλοι που ήρθαν και τους αποζητάς σαν να τους ξέρεις χρόνια....
Τα πολύχρωμα φώτα στα μπαλκόνια...
Η σιωπή γεμάτη ήχους και εικόνες όταν φεύγουν όλοι.....
Το παλιό ρολόι σημαίνει ώρες αγάπης....
Οι δικές μου ώρες της σκέψης και της περισυλλογής....
Αύριο θα 'ναι μια καινούργια μέρα....
Πόσο λίγο, αλήθεια, συνειδητοποιούμε οι άνθρωποι την ευτυχία μας !!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"