Αγάπη σε ευθεία γραμμή

1936 Κάρυστος
Σταυρούλα και Δημήτριος Βραχνός - η γιαγιά και ο παππούς μου
 με τις κόρες τους Βασιλική και Σοφία.
Η μικρή με τον απίστευτο φιόγκο .....η μαμά μου !!!  
1953 Αθήνα
Βασιλική Βραχνού & Γεώργιος Μούτσος, οι γονείς μου
Η φωτογραφία του αρραβώνα τους.
Μια αγάπη που κράτησε μια ζωή !!!
 1981 Παρίσι
Σόφη Μούτσου (νυν Σοφία)
2007 Αθήνα
Γιώργος Νικ. Παπαδάκης, ο γιός μου.
Η αλήθεια και η ουσία της ζωής !!!

Η ιδέα να μπουν αυτές οι φωτογραφίες στο ιστολόγιο "Σε ευθεία γραμμή" ήταν ξαφνική και γιορτινή, μέσα στο κλίμα των ημερών. Είναι τόσο όμορφο να βλέπεις τη διαδοχή των γενεών μέσα στην οικογένεια !!! 


Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ παιδιά!
      Εύχομαι να έχουμε όλοι μας αυτά τα δύο βασικά αγαθά :υγεία και ευτυχία !!!!

      Διαγραφή
  2. Κούκλοσογο!!! Τι άλλο να πω!!! Φαντάζομαι τα εγγόνια τι μοντέλα θα είναι!! Σοβαρά όμως, είναι πολύ συγκινητικό να βλέπεις την διαδοχή των γεναιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία μου,
      ζω για την ημέρα που θα κάνω εγγόνια !!!
      Δεν σου λέω τίποτ' άλλο !!

      Διαγραφή
  3. Εύχομαι η αλυσίδα να συνεχίσει να είναι πάρα πολύ μακριά,πλατειά και όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"