Ενόψει εκλογών στον Αλμυροπόταμο


Δεν νομίζω να πιστεύει κάποιος ότι δεν ενδιαφέρομαι για το τι συμβαίνει γύρω μου ενόψει εκλογών ή ότι δεν υπάρχουν ένα σωρό άνθρωποι που μ΄ ενημερώνουν καθημερινά για το τι γίνεται .....
Και ειδικά τι γίνεται στο χωριό μου, τον Αλμυροπόταμο !
Ενα πράγμα έχω να πω σ' αυτόν που προσπαθεί να πείσει ένα νέο παιδί ότι θα το στηρίξει στο τοπικό συμβούλιο για πρόεδρο ...
Σ΄αυτόν τον Αλμυροποταμίτη που πιστεύει ότι μπορεί να μας κοροϊδεύει όλους...
"Φίλε" μου πάψε να παίζεις τέτοια αισχρά παιχνίδια γιατί ο ρόλος σου είναι γνωστός.
Εγώ σε ξέρω κι από την καλή κι από την ανάποδη.....
Ο σταυρός στο τοπικό είναι ένας και όχι μόνο θα τον δώσεις στην κολλητή σου γιατί αυτήν θέλεις για πρόεδρο, αλλά θα κάνεις και αγώνα να της μαζέψεις σταυρουδάκια.
Υπάρχει στον Αλμυροπόταμο κανένας που ν' αμφιβάλλει ποιο είναι το σενάριο;
Κι επειδή είσαι πονηρός, κι έτσι σ' έχουνε μάθει, προσπαθείς αν δεν πάνε καλά τα πράγματα τουλάχιστον να σώσεις το τοπικό για να κάνεις εσύ τις δουλίτσες σου... όπως πάντα.
Αυτές βέβαια δεν θα τις κάνεις με το "παιδάκι" αλλά με την κολλητή.
Το παιδί το θέλεις για ξεκάρφωμα.....
Ασε λοιπόν το παιδί στην ησυχία του, μην το παραμυθιάζεις για δήθεν βοήθειες και τέτοια γιατί θα το βουλιάξεις χωρίς καμμιά ντροπή....
Καθόλου δεν μ' ενδιαφέρει ούτε τι θα σκεφτείς εσύ, ούτε τι θα σκεφτούν οι κολλητοί σου...
Σου τον ήπια τον καϋμό, που λένε στο χωριό μας...
Τα παραμύθια της Χαλιμάς πέστα πουθενά αλλού ... εμείς φάγαμε γλάρο με σένα και σε ξέρουμε ....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"