Αγαπητή Evia top

Διαβάζοντάς σε απόψε, όπως κάνω 2-3 φορές την ημέρα γιατί βρίσκω πολύ ωραίο το στυλ γραφής αλλά και τον τρόπο παρουσίασης των ειδήσεων είδα ένα μικρό post με τον τίτλο "Συνεχίζεται η κόντρα" !
Γέλασα με την ψυχή μου γιατί τυχαίνει λίγο να ξέρω από δημοσιογραφία, χωρίς να φιλοδοξώ, προς Θεού, να το παίξω ειδήμων. Ευχαριστώ λοιπόν !
Οσον αφορά την "είδηση" δεν υπάρχει καμμιά κόντρα, από πλευράς μου τουλάχιστον, με κανέναν γενικά και ειδικά. Το πώς αντιμετωπίζει ο καθένας τα πράγματα είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων. Καταρχήν της ψυχοσύνθεσής του και στη συνέχεια της παιδείας του, του πολιτισμού του και των επιδιώξεών του. 
Αν αναρωτιέται κάποιος γιατί γράφω, το έχω χούι από μικρή. Μόλις δω υπολογιστή (στυλό παλιότερα) στρώνομαι στο γράψιμο. Το τι τράβηξα μικρή να μάθω γράμματα από μαμά και δασκάλες δεν λέγεται. Χαμένα να πάνε τα γράμματα; 
Αστειεύομαι βέβαια αλλά μεταξύ αστείου και σοβαρού λέγονται τα σοβαρότερα πράγματα. Απλά έχω φτιάξει ένα ιστολόγιο που έγινε το χόμπυ μου, όπως πολλοί άλλοι κάνουν συλλογή γραμματοσήμων ας πούμε. Εκεί βάζω σκέψεις, προτάσεις, παρεμβάσεις, όνειρα, εξομολογήσεις, τέλος πάντων την ψυχή μου όπως βγαίνει κάθε φορά. 
Την ψυχή μου και το όνομά μου δεν επιτρέπω σε κανέναν να τα παρουσιάσει με το δικό του τρόπο στον έξω κόσμο, όπως κάποιοι αυτόκλητοι παρουσιαστές μου προσπαθούν.   
Εγώ δεν ξέρω να γράφω βαρύγδουπα άρθρα όπως άλλοι με "βαρειές" επιστήμες ή "βαρειά" αξιώματα, που πολύ τους θαυμάζω αλλά δεν μπορώ να τους μιμηθώ, γιατί τι είμαι εγώ μπροστά σ΄ αυτούς που θέλουν ντε και καλά να πείσουν ότι ξέρουν όλες τις αλήθειες και μπορούν να σώσουν τον κόσμο άμα τους δοθεί η ευκαιρία; Λέω όμως όσα ξέρω και μπορώ, για όσους έχουν την περιέργεια να τα διαβάσουν. 
Σαν δημότης παράλληλα κι εγώ, παρατηρώ, ακούω, βλέπω, ενημερώνομαι για το τι γίνεται γύρω μου. Σχολιάζω λοιπόν αυτά που ακούω και βλέπω και προτείνω πράγματα. "Της γειτόνισσας το δίκιο, θα το πω δεν θα τ' αφήκω", λέγανε οι γιαγιάδες μας και κάπως έτσι, πετάγομαι κι εγώ μέσα στη μέση σε κάποια θέματα και λέω τα δικά μου, πότε με χιούμορ, πότε με αλήθειες που μπορεί να φαίνονται πικρές αλλά νοιώθω ότι θέλω να τις μοιραστώ και ίσως στον κοινό προβληματισμό να φανούν χρήσιμες.
Αραγε πρέπει να έχεις θεσμικό ρόλο πάντα για να λες ότι σκέφτεσαι; Οι απλοί άνθρωποι δεν μπορούν να λένε ότι σκέφτονται; Τα ερωτήματά μου είναι ακαδημαϊκά βέβαια γιατί όλοι έχουμε το δικαίωμα να λέμε τις σκέψεις μας και να τις γράφουμε στο χαρτί, στο FB, στο ιστολόγιο. Αλλωστε όταν είσαι ακόμα νέος και νοιώθεις δραστήριος πρέπει να το κρύβεις;
Οποιος διαβάζει αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενος και τον ευχαριστώ για την τιμή, ακόμα κι αν το κάνει για να ασκήσει κριτική. Η κριτική σε μένα λειτουργεί θετικά, με βοηθάει να δω τα πράγματα και από την οπτική των άλλων.
Σαν δήμαρχος αλλά και σε όλα τα χρόνια που πέρασαν είχα την τύχη να δω πολλά πράγματα, να γνωρίσω πολλούς ανθρώπους και να αποκτήσω σημαντικές εμπειρίες. Τις καταθέτω μέσα από τα γραπτά μου. Οποιος μπορεί να διαβάζει και κάτω από τις λέξεις, ίσως βρει πράγματα να γελάσει, να κλάψει, να προβληματιστεί. Αλλωστε ετοιμάζω και ένα βιβλίο ! 
Η πολυτέλεια του χρόνου που δεν είχα παλαιότερα μου επιτρέπει τώρα πια να ασχολούμαι και με αγαπημένα πράγματα που λόγω ασχολιών είχα αφήσει. Ενα από αυτά είναι και το γράψιμο. Αν κάπου φανεί χρήσιμο θα είμαι ευτυχής.
Εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και καλή δύναμη σε σας στην ενημέρωση της αγαπημένης μας Εύβοιας !!!

Ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία,

Φιλικά

Σοφία Μούτσου 
τ. Δήμαρχος Στυρέων

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"