Οπου Γιώργος και μάλαμα και χρυσά Χρόνια Πολλά


Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σε όσους και όσες γιορτάζουν 

Οπου Γιώργος και μάλαμα λέει το γνωστό τραγούδι και πράγματι έτσι είναι.
Προσωπικά δεν έχω γνωρίσει ποτέ Γιώργο ή Γιωργία που να μην αξίζει αυτό το στίχο, που να μην έχει λεβεντιά, καθαρότητα ψυχής, ευαισθησία αλλά και ευφυϊα συνδυασμένη όμορφα με χιούμορ....
Ισως ο Αη Γιώργης ο Τροπαιοφόρος, ένας απ' τους πιο νέους, ωραίους και λαμπερούς αγίους να τους χαρίζει μια λάμψη αλλιώτικη, μια αρχοντιά ξεχωριστή....
Ισως να μην είμαι και η πλέον αντικειμενική βέβαια σ' αυτό το θέμα αφού οι λατρευτοί άνδρες της ζωής μου, πατέρας, σύζυγος και γιος, έχουν αυτό το αγαπημένο όνομα....
Στους δικούς μου αγαπημένους, τον άνδρα μου και το γιο μου, δυο πολύ ξεχωριστούς ανθρώπους, ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη τους. Η καθημερινή τους παρουσία στη ζωή μου είναι η δύναμη και η χαρά μου!!!



Για τον Γιώργο μου και τον Γιώργο μου λοιπόν 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 
με υγεία, ευτυχία, αγάπη και κάθε καλό μέχρι τα βαθειά τους γεράματα !!!



Επίσης....
Σ' εκείνον που πάνω του ακουμπούσε μια ευτυχισμένη οικογένεια, 
σ' εκείνον με έμαθε να σέβομαι τον εαυτό μου,ν' αγαπώ τους ανθρώπους, 
να κρατάω ψηλά το κεφάλι ακόμα και στα δύσκολα και να ονειρεύομαι έναν καλύτερο κόσμο...
τον ΠΑΤΕΡΑ μου, που η απουσία του είναι τόσο αισθητή....
ένα δάκρυ ψυχής σήμερα...στη μνήμη του !!! 
Μια φωτογραφία απ' τις τελευταίες...κι ένα κομμάτι που λάτρευε...


ΒΙΖΕΤ : CARMEN

In Memoriam...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"