Τι έγινε βρε παιδιά και ...ανα -ταράχθηκαν τα πράγματα;

Evia Top: Συνεχίζονται οι αναταράξεις:
"Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον συνδυασμό  του Νίκου Μανόλη στο Δήμο Καρύστου. Στην χθεσινή συνεδρίαση υπήρξαν εντονότατες αντιπαραθέσεις μεταξύ των δημοτικών του συμβούλων και του προέδρου του Δ.Σ. Δημήτρη Νόβα.
Τι έκανε ο Δήμαρχος; Απλώς παρακολουθούσε σαν θεατής"

Ετσι γράφει το Evia Top και έχει μια ωραιότατη φωτογραφία του δημάρχου μας με λευκό κομψό υποκάμισο, που εγώ δεν την έχω στο αρχείο μου να σας τη δείξω....
Εγινε λέει αναταραχή μεταξύ δημοτικών συμβούλων της συμπολίτευσης και του προέδρου του Δ.Σ.?? Τσ...τσ...τσ...μα τι πράγματα είναι αυτά;
Ακούνε και οι ξένοι άνθρωποι..μέχρι τη Χαλκίδα φτάσανε τα νέα. Πόσο γρήγορα πια βρε παιδί μου;
Αχ δήμαρχέ μου....έτσι είναι στην πολιτική κονίστρα ... στην αρχή μέλι και ζάχαρη και μετά .... αναταράξεις και αναταραχές.
Πρώτα αγάπες και λουλούδια και μετά μπόρες και καταιγίδες !!! Ανάλογα βέβαια τους ανθρώπους και τους χειρισμούς τους....

Εγώ μια απλή φωτογραφία από άλλες όμορφες εποχές θα βάλω όταν δεν υπήρχαν ανα-ταραχές ...ούτε με δημάρχους, ούτε με δημοτικούς συμβούλους....ούτε και με ...υπαλλήλους !!!!!!!

Στο γλέντι της Αγίας Ειρήνης στο Φυγιά το Μάιο του 2010


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"