O γέρος ή από πέσιμο ή από ....... θα πάει !


Εφαγα, που λέτε φιλαράκια μου, μια κωλοτούμπα....μα τι κωλοτούμπα και προσγειώθηκα φαρδειά πλατειά με γυρισμένο αστράγαλο. Ητανε τόσο απρόσμενο και τόσο αεροπλανικό να πέσω  ολόκληρη γυναίκα κάτω σαν τα παλιάλογα που με πιάσανε νευρικά γέλια και νομίσανε όλοι ότι έπαθα νευρικό κλονισμό από τον πόνο.
Τι ήτανε να θυμηθώ εκείνο το "ο γέρος ή από πέσιμο ή από χ..... πάει"; Αδύνατον να σταματήσω να γελάω, ντρεπόμουνα και τους ανθρώπους.
Ο γέρος που λέγαμε στο ...πέσιμο
Τρέξανε συνάδελφοι και μαθητές αλλά καθόλου δεν χρειάστηκε να με βοηθήσουνε γιατί σηκώθηκα αξιοπρεπώς μόνη μου και τίναξα και το μαύρο λινό παντελόνι που είχε γίνει ελεεινό.
Μετά τις πρώτες βοήθειες από τον γυμναστή μας, ο Θεός να τον έχει καλά που απεδείχθη άριστος φυσιοθεραπευτής, με παγοκύστεις και όλα τα καλά - λες και είχε χτυπήσει ο Ρονάλντο ή ο Μέσσι στο Champions League - με παρέλαβε κατόπιν τηλεφωνήματος ως πακέτο ο σύζυγός μου, με τον οποίο  ως γνωστόν παρθήκαμε από αγάπη, που έλεγε η γιαγιά μου, και πολύ είχε ανησυχήσει μη σπάσω κανένα γοφό και κρεβατωθώ. Υποψιάζομαι όμως ότι η αγωνία του ήταν μην κρεβατωθώ και χρειαστεί να με ....γιατροπορεύει για καιρό και ως τύπος εξαιρετικά κοινωνικός και εξωστρεφής που είναι πάθει καμμιά κατάθλιψη απ' την κλεισούρα στο σπίτι !!!

Ο αγαπημένος μου σύζυγος ρεμβάζων
Ειδοποιήθηκε το παιδί, συγγενείς, φίλοι και διάφοροι κοντινοί για το γεγονός της ημέρας και άρχισε να δίνει ο καθένας τη δική του εξήγηση και ανάλογες συμβουλές που άρχιζαν από επιθέματα με κοπανισμένο κρεμμύδι, έφταναν σε κατάπλασμα με λιναρόσπορο και κατέληγαν στην άμεση αναγκαιότητα ενός ευχελαίου εξπρές. 
Ολα αυτά ενώ κατευθυνόμαστε προς το ΚΑΤ και είχα βρει ως μοναδική θέση για την ανακούφιση του πόνου να βάλω αναιδέστατα το πόδι μου χωρίς παπούτσι στο παρμπρίζ. Πατούσα - μούτζα ένα πράγμα και μας κοιτάγανε από τα διπλανά αυτοκίνητα μέχρι και ο τροχονόμος αλλά επειδή φορούσαμε ζώνη δεν μας σταμάτησε.


Κι επειδή είχα μεν  τον πόνο μου αλλά και το θέαμα που παρουσιάζαμε ήταν εξαιρετικά αστείο είχα γενικώς μια εύθυμη διάθεση διανθισμένη με διάφορα "ωχ", "άουτς", "αχ" και τα λοιπά που λέμε όταν γκρεμοτσακιζόμαστε.
Στο ΚΑΤ με είδε ο φίλος μου ο Γιάννης ο Δέδες εκπληκτικός ορθοπαιδικός κι εκπληκτικός δάσκαλος και με έκανε και θέαμα στους ειδικευόμενους γιατρούς που θα λέγανε μέσα τους "τι 'ναι τούτη" γιατί ρωτούσα ηλιθίως "θα ζήσω γιατρέ μου;" και πολύ μου άρεσε που είχα κάτι πολύ σοβαρό και όλοι αυτοί με κοιτάζανε με επιστημονικό ενδιαφέρον αφού ήμουνα το study case της ημέρας.
Αλλά ένοιωσα σχεδόν εθνικά υπερήφανη όταν ανακοινώθηκε, μετά την ακτινογραφία, ότι είχα "κάταγμα υπερείσματος ταρσού".


Ετσι είναι όλα τα κατάγματα, έχουν εκπληκτικά ονόματα και απίστευτο πόνο. Τι κομψό, τι ωραίος ήχος "υ π έ ρ ε ι σ μ α". Επειδή γνώριζε ο γιατρός τα φιλολογικά μου είπε "έρεισμα Σοφία είναι στήριγμα, υπέρεισμα είναι το κοκκαλάκι που στηρίζει τον ταρσό, τον αστράγαλο, καταλαβαίνεις". Πολύ χάρηκα που ανακάλυψα ότι είχα "υπέρεισμα" που τόσο καιρό δεν ήξερα, Τι μαθαίνει κανείς μ' ένα κάταγμα!!!
Εν συνεχεία στο σπίτι, το οποίο συνήθως έχει απίστευτη τάξη και ηρεμία, έγινε το σύστριγγλο λόγω αυτού του υπερείσματος που εισέβαλλε στη ζωή μας τόσο ξαφνικά.
Κατέφθασε καταρχήν η θεία μου η Δώρα, αδελφή της μάνας μου, από το Φάληρο με την απαραίτητη εικόνα της Παναγίας -μεγάλη η χάρη της- να με σταυρώσει να μου φύγει το κακό μάτι που κατά την άποψη της θειάς μου είχα χωρίς καμμιά αμφιβολία και ήμουνα ματιασμένη. Αφού τελείωσε το απαραίτητο ξεμάτιασμα με την εικόνα που είναι κειμήλιο, η θεία έπεσε σε μια πολυθρόνα και ζήτησε να της πάρουμε την πίεση γιατί είχε συγχιστεί πολύ και μονολογούσε "σε φάγανε παιδί μου με το μάτι τους που κακό χρόνο νάχουνε".

Η θεία μου η Δώρα τον προηγούμενο αιώνα

Ταυτοχρόνως με τη θεία Δώρα κατέφθασε από τον κήπο και ο σκύλος που είναι το νέο καμάρι της οικογένειας μέσα στην τρελλή χαρά χοροπηδώντας στο σαλόνι και αφού δεν βρισκόταν άνθρωπος να ασχοληθεί μαζί του και δεδομένου ότι είναι μόλις 3 μηνών έκανε ότι χειρότερο μπορούσε σε χώρο ακατάλληλο.

Ο Γκόρντον χαρά Θεού 

Τη θειά μου την έπιασε υστερία, τον σκύλο πανικός και τον άντρα μου νευρασθένεια διότι έπρεπε να πάρει την πίεση της θείας, να καθαρίσει το σκύλο και να μου φέρει την αντιβίωση την οποία ο γιατρός μου συνέστησε για την φλεγμονή.
Ευτυχώς πάνω στην ώρα ήρθε και η Κουμίκω, όπως λέμε αλλιώς τη Sally μας που είναι μαζί μας 30 χρόνια, κι άρχισε να βάζει σε μια τάξη τη θεία και το σκύλο αφού εγώ ήμουνα με το πόδι μπανταρισμένο στο κρεβάτι και ακίνητη σαν τη μούμια του φαραώ Αμένοφι του Γ΄ όπως είναι όλες οι καθωσπρέπει κυρίες που σπάνε το "υπέρεισμά" του ταρσού τους.



Οι επόμενες ώρες κύλησαν με εξαιρετικό ενδιαφέρον. Επανέλαβα 28 φορές στο τηλέφωνο τι ακριβώς έπαθα στους φίλους που τηλεφώνησαν μέχρι που στο τέλος είπα να βάλω κασέτα, έμαθα όλα τα νέα του προχτεσινού δημοτικού συμβουλίου Καρύστου όπου φύγανε οι της αντιπολίτευσης και μείνανε για πρώτη φορά μόνοι τους οι της συμπολίτευσης και εν συνεχεία όταν το πειραχτήρι ο γιός μου έκανε τη μαγική ερώτηση "πώς έπεσες παλιόγρια;" θυμήθηκα πάλι το "ο γέρος ή από πέσιμο ή από χ..... πάει" και μ΄έπιασε πάλι το ατελείωτο γέλιο μέχρι δακρύων.


Ο γιός μου το πειραχτήρι
Εν πάση περιπτώσει, όμως για όσους ανησυχούν είμαι μια χαρά με ηθικό ακμαιότατο ως συνήθως αλλά θα μείνω στο κρεββάτι μέχρι να γίνει καλά το "υπέρεισμα" και έτσι θα βρω την ευκαιρία να διαβάζω και να γράφω περισσότερο και επιπλέον να έχω και τους αγαπημένους μου να με νταντεύουν τώρα που είμαι αρρωστούλα όπως λέει και η κολλητή μου Αριστέα που είχε πάθει κι αυτή κάτι ανάλογο το καλοκαίρι και στερήθηκε τα μπανάκια της στον Αλμυροπόταμο και πολύ μου έλειψε διότι το δίδυμό μας είναι, ως γνωστόν, αχτύπητο εδώ και μερικές δεκαετίες, πανεπιστημιόθεν που λένε.


 Η κολλητή μου η Αριστέα βέβαια τάθελε και τα παθε διότι πού πας κυρία μου να κάνειs σφούρλες στο χορό με τη μακρυά τουαλέττα και την τακούνα; Αυτή τουλάχιστον πήγε για χορό, εγώ που έπεσα σαν την χαζή στο ίσωμα; 
Ααααα και με την ευκαιρία της ανάπαυσης καλό θα είναι να κάνω και beaute στα μούτρα μου για αναζωογόνηση !!!!!

Αντε καλό μήνα σε όλους και να είμαστε καλά !!!


Οσο για το κακό μάτι που ξορκίζει η θειά μου και οι λοιποί φίλοι, σιγά τ' αυγά !!! 

Αν άκουγε ο Θεός τα κοράκια δεν θάχε μείνει γάιδαρος ζωντανός στον κόσμο, όπως έλεγε ο μακαρίτης ο πατέρας μου !!!!!!!!!!!!




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"