Ενα νέο ιστολόγιο γεννήθηκε !!!


Το προσωπικό ιστολόγιο της Σοφίας Μούτσου με σκέψεις, απόψεις, ιδέες, παρεμβάσεις, κριτική.
Οτι δηλαδή περιλαμβάνει το ιστολόγιο ενός σύγχρονου ανθρώπου που βιώνει την απίστευτη καθημερινότητα που ζούμε ως χώρα. !!!

Φίλες και φίλοι επισκέπτες του ιστολογίου αυτού,
Οτι έζησα, σκέφτηκα και έπραξα σαν Δήμαρχος Στυρέων από το 2007 - 2010 και σαν Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαχείρησης Αποριμμάτων νότιας Εύβοιας από το 2007 μέχρι σήμερα και όλες οι προηγούμενες ενασχολήσεις μου με την τοπική αυτοδιοίκηση της Εύβοιας είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου, ένα γοητευτικό ταξίδι που άρχισε το 2002 από ένα τυχαίο γεγονός. Μια απλή πρόταση να στελεχώσω ένα ψηφοδέλτιο, έφερε στη ζωή μου τα πάνω - κάτω.
Τώρα, 10 μήνες μετά την λήξη της θητείας μου σαν Δήμαρχος Στυρέων, είναι ώρα να πω τα πράγματα με το όνομά τους. Συνεργάτες, φίλοι, εχθροί, επιτυχίες, λάθη, έργα, μελέτες, όνειρα, δυσκολίες, πικρίες, αγώνες, πυρκαγιές, πολιτικοί, όλα θα πάρουν τη θέση τους σ' αυτό το ιστολόγιο.
Είναι μια βαθειά εσωτερική ανάγκη να ειπωθούν κάποια πράγματα σήμερα με ψυχραιμία και νηφαλιότητα και να γίνουν γνωστά όσα δεν έγιναν.
Μια γυναίκα βιώνει τα πράγματα και την εξουσία με το δικό της τρόπο. Αλλά και μια γυναίκα στην εξουσία δέχεται περισσότερα πυρά απ' ότι ένας άνδρας. Αυτό είναι μια αλήθεια που δεν αλλάζει. 
Καινούργιες προτάσεις θα προκύψουν, νέες ιδέες θα γεννηθούν. Αυτό δεν μπορεί να το εμποδίσει κανείς. Το τι θα φέρει το αύριο κανείς δεν μπορεί να προδικάσει.
Δεν είμαι από τους ανθρώπους που δένονται στην εξουσία. Δεν την θεωρώ απαραίτητο συστατικό της ζωής μου. Είμαι από εκείνους που θέλουν να αναπνέουν ελεύθερο αέρα και να έχουν πάντα την πολυτέλεια της επιλογής. Της επιλογής να συμμετέχω στα πράγματα όταν εγώ πραγματικά το θέλω και όχι όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν. 
Το ιστολόγιο αυτό γράφω για μένα και το χαρίζω σε όσους παρέμειναν φίλοι, σε όσους βιάστηκαν να βγάλουν συμπεράσματα, σε όσους λασπολόγησαν, σε όσους στήριξαν και αγάπησαν αληθινά το όραμα της ανάπτυξης του τόπου μας. Σ' αυτούς που με έκαναν να συγκινηθώ, να πονέσω, να γελάσω, να κλάψω, να εξοργιστώ, να χάσω και να κερδίσω πολλά σε επίπεδο ψυχής και γνώσης. Σε όλους τους ανθρώπους της ζωής μου λοιπόν !!!



Σχόλια

  1. Μια γλυκιά καλημέρα στην καπετάνισσα του νέου ιστολόγιου.Πολυ όμορφη η πρωτη εντύπωση .
    Καλή συνέχεια να εχεις με πολλά και καλά μέλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια !!! θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"