Για τους φίλους μου στην D.....

Οι "κολλημένοι" συντηρητικοί άνθρωποι δεν δείχνουν τις αδυναμίες τους. Οι αυθόρμητοι άνθρωποι τις δείχνουν. Ανήκω σ' αυτούς.
Μήνες τώρα υπάρχει μια παρέα που κάθε μέρα δένει όλο και περισσότερο. Οι αγαπημένοι φίλοι και φίλες δουλεύουν ακούραστα. Φτιάχνουν ονειρεμένα κάστρα σε αποχρώσεις του ουράνιου τόξου, μαζεύουν αστερόσκονη και απαλά βελούδινα κομμάτια μιας ευτυχίας που χτίζεται σιγά-σιγά.
Ανθρώπινες σχέσεις που έγιναν ξαφνικά απαραίτητες, καθημερινές μέσα από τις γραμμές που ο καθένας γράφει πρώτα με την καρδιά του. 
Η ανιδιοτελής αγάπη όλων, απλή και ανυπόκριτη, γέμισε την ψυχή μου με πηγαίο παιδικό γέλιο για τα απλά πράγματα της ζωής.
Στη Δήμητρα και την Κατερίνα, τα κολλητάκια μου ένα πολύ μεγάλο φιλί και ένα βαθύ ευχαριστώ, ξέρουν αυτές γιατί. Σε όλα τα άλλα παιδιά της ομάδας μια ζεστή καλημέρα και όλη μου την αγάπη. 


Υστερόγραφο
  1. Οσοι ανησύχησαν μπάς και φύγω απ' την ομάδα συστήνω να πάνε αμέσως στον ψυχίατρο!
  2. Επειδή το ιστολόγιο το διαβάζουν και άλλοι εκτός της ομάδας να πούμε ότι πρόκειται για τους συμπαίκτες μου στη Farmeville, μη βγει η φήμη ότι παίρνω ....ληγμένα !!!     

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"