Απάντηση σε δημοσίευμα

Με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας Ευβοϊκή Γνώμη (φύλλο 3ης Φεβρουαρίου 2012 σελίδα 19) που με αφορά, έστειλα ως απάντηση την παρακάτω επιστολή :

Κύριε Διευθυντά,
Σε πρόσφατο άρθρο της έγκριτης εφημερίδας σας που με αφορά (φύλλο της 3ης Φεβρουαρίου σελίδα 19) θεωρώ ότι γίνονται κάποιες άδικες, κατά την άποψή μου, αναφορές στο πρόσωπό μου στις οποίες επιθυμώ να απαντήσω.
Τυχαία και πολύ πρόσφατα ενημερώθηκα ότι στον δήμο Στυρέων είχαν συρρεύσει "δωρεές" από Αμερική και Αυστραλία, κατά την περίοδο των πυρκαγιών του 2007, κάτι το οποίο είναι παντελώς ψευδές και αποδεικνύεται εύκολα εξάλλου.
Οταν όμως άνθρωποι ξένοι προς τον δήμο Στυρέων ισχυρίζονται τέτοια ανυπόστατα πράγματα, και μάλιστα ειρωνεύονται κιόλας ότι τα "φάγαμε" νομίζω ο καθένας που σέβεται τον εαυτό του αντιδρά τουλάχιστον εγγράφως.
Δεν θυμήθηκα τώρα να αντιδράσω για το συγκεκριμένο θέμα. Απλά ΤΩΡΑ το πληροφορήθηκα γιατί φαίνεται ότι πρόσφατα κατασκευάστηκε από το "μηχάνημα κοπής".
Οσα έπρεπε να πω παλαιότερα τα είπα και γνωρίζετε ότι ποτέ δεν δείλιασα να το κάνω. Με την ευκαιρία αυτή θέλω να σας ευχαριστήσω για όλες τις φορές που φιλοξενήσατε τις απόψεις μου.

Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, η παιδεία και ο πολιτισμός του καθενός μας είναι γνωστός και έχει φανεί πιστεύω στο πέρασμα των χρόνων. Ομως υπάρχουν πράγματα που ξεπερνούν τα όρια και σε κάποιους πρέπει να μιλάς τη μόνη γλώσσα που καταλαβαίνουν, ειδικά όταν είσαι γυναίκα και σε περνάνε για "αμελητέα ποσότητα", κάτι το οποίο η Ευβοϊκή Γνώμη έχει αποδείξει ότι δεν υιοθετεί και χαίρομαι που πάντοτε αναδεικνύει τον ρόλο των γυναικών στα κοινά.
Εχω ήδη απαντήσει δια της νομικής οδού σε όσα θεωρώ ότι με θίγουν όπως κάνει κάθε αξιοπρεπής άνθρωπος όταν βλέπει τη δουλειά του και τις προσπάθειές του να γίνονται αντικείμενο χλεύης και συκοφάντησης.

Δεν αισθάνομαι ούτε στο "μάτι", ούτε στην περιφερειακή τροχιά κανενός κυκλώνα και έχω απόλυτα ήσυχη τη συνείδησή μου ότι έκανα για τον τόπο μου όσα μπόρεσα μέσα στο πλαίσιο και τις δυνατότητες της χρονικής στιγμής που ήμουν δήμαρχος Στυρέων.
Στο προσωπικό μου ιστολόγιο όμως έχω το δικαίωμα να γράφω, άλλοτε σαν "Νιαγάρας" όπως χαριτωμένα αναφέρει το δημοσίευμά σας και άλλοτε τρυφερά και γλυκά, ανάλογα με το θέμα. Είναι ο προσωπικός μου χώρος για κατάθεση απόψεων, γνωμών και θέσεων.
Οποιος θέλει μπορεί να τις αμφισβητήσει αλλά κι εγώ θέλω να διατηρώ το δικαίωμα να τις εκφράζω.

Παρακαλώ για τη δημοσίευση της επιστολής μου ώστε οι αναγνώστες να διαβάσουν και τη δική μου άποψη στο δημοσίευμά σας.

Σας ευχαριστώ ιδιαίτερα για τη φιλοξενία.

Εύχομαι Καλή Χρονιά και πάντα επιτυχίες σε σας και την Ευβοϊκή Γνώμη.

Με εκτίμηση\
Σοφία Μούτσου


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"