Προφορικές συμβάσεις ?


Ρε τι 'ναι τούτα που λέτε;
Κι όχι μόνο λέτε αλλά γράφετε κιόλας...
Αφήνω τα άλλα ... για αργότερα και πιάνω μόνο τούτο προς στιγμήν :
"Ο δήμος Καρύστου, λέει, ήρθε αντιμέτωπος με ιδιώτες που κατέθεσαν αγωγή κατά του δήμου για οφειλές προς αυτούς, δυνάμει προφορικών συμβάσεων μεταξύ αυτών και της πρώην δημάρχου κας Σοφίας Μούτσου, χωρίς δηλαδή να υπάρχουν τα νόμιμα παραστατικά...."
Με ποιον έκανα προφορικές συμβάσεις εγώ;
Οποιος έρχεται και σας ζητάει λεφτά ως οφειλόμενα του δήμου Στυρέων τι κάνετε 3,5 χρόνια τώρα;
Τον ωθείτε να κάνει αγωγή κατά του δήμου !!! Ζητήσατε ποτέ από μένα εξακρίβωση;
Αυτό δεν οφείλατε να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι οφείλονται πράγματι αυτά τα χρήματα;
Οποιος σας ζητάει λεφτά εσείς -τέτοια λεβεντιά- τα δίνετε;
Πάει δηλαδή αυτός με ένα μάρτυρα στο δικαστήριο και όλα εντάξει;
Είμαστε σοβαροί;
Μάλλον όμως ξεχνάτε ή θέλετε να ξεχνάτε.....
Εγώ δεν ζήτησα εξ αρχής να με καλέσετε να αναγνωρίσω τις οφειλές του δήμου Καρύστου ήδη από το Δημοτικό Συμβούλιο της 31ης Ιανουαρίου 2011 όπου προσήλθα μόνη μου τονίζοντας ότι αν δεν γίνει αυτό όποιος "περνάει απέξω θα μπαίνει και θα ζητάει λεφτά"; Δεν είπα ότι αυτό θα οδηγήσει σε αυθαιρεσίες;
Εγώ δεν ζήτησα δημόσια και εγγράφως τόσες φορές να με καλέσετε να υπογράψω τα οφειλόμενα;
Δεν ήταν αυτή η διαμάχη μας 3,5 χρόνια τώρα; Δηλαδή ότι δεν με καλέσατε ποτέ να αναγνωρίσω αν ο άλφα ή ο βήτα που ζητούσε χρήματα τα εδικαιούτο;
Εγώ δεν τόνισα στον δήμαρχο μετά την συνάντησή μας στη Χαλκίδα με τον κ. Νόβα (κατά την συζήτηση της έφεσης του στη μήνυσή μου) την υπόθεση ΜΠΟΥΓΙΑ (57.000 ευρώ) και δεν ζήτησα να με καλέσει μάρτυρα στο δικαστήριο να πω ότι ΔΕΝ τα δικαιούται ο ενάγων? Στην ίδια συνάντηση δεν είπα στον Δήμαρχο "Οτι τέτοιο συμβαίνει πάρε με τηλέφωνο να με ρωτήσεις διότι ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει;". Εγώ έχω 2 μάρτυρες αυτής της συζήτησης !!!!
ΟΧΙ κύριοι
Δεν σας φταίνε οι προφορικές συμβάσεις. Προφορικές συμβάσεις ΔΕΝ υπήρξαν ποτέ στον δήμο Στυρέων.
Σας βόλευε να υπάρχει ακαταστασία και να μην ξεκαθαριστεί τίποτα.
Ποτέ δεν με καλέσατε όπως οφείλατε να αναγνωρίσω ως αρμόδια πρώην δήμαρχος τις οφειλές αν και το ζήτησα πολλές φορές. Πολλά θα είχατε γλυτώσει !!!

Αλλά ...ξέχασα... Ο δήμαρχος "δεν ήθελε να βλέπει τα μούτρα μου στο δημαρχείο του" όπως ο ίδιος είχε δηλώσει !!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"