Δωρεές και διαφημίσεις

Αραγε όταν κάποιος δωρίζει κάτι προς τον δήμο ή το κράτος πρέπει να το διαφημίζει και με δελτία τύπου;
Προσωπικά εκτιμώ ότι κάθε δωρεά πρέπει να γίνεται με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διακριτικότητα. Εμένα με ενοχλούν οι τυμπανοκρουσίες σε τέτοια θέματα. Σκέφτεσαι να προσφέρεις κάτι και το χαρίζεις με την καρδιά σου, αθόρυβα και τυπικά και το ...ξεχνάς ! Αλλιώς γιατί να το κάνεις;
Σήμερα όμως ένοιωσα λίγο άβολα όταν διάβασα ότι ο γιός του δημάρχου μας κ. Γιάννης Μανώλης χάρισε το προσωπικό του αυτοκίνητο στον δήμο για το πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι. Πολύ καλά έκανε και μπράβο του. Τον συγχαίρω για την κίνησή του. Αλλά γιατί κοινοποίησε την επιστολή δωρεάς προς το δημοτικό συμβούλιο στις ηλεκτρονικές εφημερίδες; 
Θυμάμαι την αθόρυβη κίνηση του κ. Ζάχου Λέκα πρώην Δημάρχου Στυρέων που αγόρασε αυτοκίνητο με δικά του έξοδα για το πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι του Δήμου Στυρέων και ποτέ δεν το κοινοποίησε. Λίγοι άνθρωποι το ξέραμε. Θυμάμαι πόσα πλήρωνε από την τσέπη του για τις ανάγκες του Δήμου Στυρέων, χωρίς ποτέ να τα ζητήσει πίσω. Με αρχοντιά και διακριτικότητα.
Ας μου επιτραπεί κι εμένα να μιλήσω για όσα σχετικά ποτέ δεν κοινολόγησα. 
Επί δημαρχίας μου πόσος κόσμος έμαθε ότι το Ι.Χ. ΥΧΝ 7235 Suzuki Jimny αυτοκίνητό μου ήταν στη διάθεση της ΔΕΥΑΣ Στυρέων επί  3 χρόνια γιατί δεν υπήρχε άλλο αυτοκίνητο; Πόσοι έμαθαν ότι 12 άτομα στα Στύρα πήραν πτυχίο ECDL από την κ. Μαρίνα Σιαδήμα με μαθήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που πλήρωσα εξ ιδίων μου προς τον Δήμο; Ποιός έμαθε για τις εισφορές σε αναξιοπαθούντες; Ποιός έμαθε για την δωρεά οικοπέδου μου στα Μεσοχώρια προς τον Σύλλογο του χωριού για τη δημιουργία Θεάτρου, της οποίας οι διαδικασίες έχουν ξεκινήσει; Ποιός ξέρει ότι οι δύο ξύλινες χειροποίητες βιβλιοθήκες που βρίσκονται στο Γραφείο της πρώην Κοινότητας Αλμυροποτάμου είναι δικές μου, κατασκευάστηκαν από τον κ. Θέμη Κουντούρη από Ραπταίους για το σπίτι μου και τοποθετήθηκαν τελικά στην Κοινότητα ως μια τελευταία κίνηση προς το χωριό μου; Η αξία τους δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη. Αυτό δεν το ξέρει ούτε η Πρόεδρος του Τοπικού Αλμυροποτάμου κ. Τσιγαρίδα που χρησιμοποιεί το γραφείο και την οποία είχα ενημερώσει ότι θα κάνω κάποια δωρεά και ακόμα ούτε την επιστολή δεν έχω γράψει ένα χρόνο μετά την αποχώρησή μου. Ποιός ξέρει για την δωρεά οικοπέδου μου προς τον Αλμυροπόταμο για την επέκταση του Νεκροταφείου; Ούτε ως δήμαρχος δεν το ανέφερα σε πολλούς. Εφόσον ο Δήμος θελήσει να κάνει την επέκταση το οικόπεδο είναι στη διάθεσή του με έγγραφό μου. Δεν έγινε στη δημαρχία μου λόγω αντίρρησης από όμορο και μάλιστα συγγενή μου και δεν θέλησα τότε να διαρρήξω σχέσεις. Αλλά η δωρεά ισχύει πάντα.  
Πόσοι ξέρουν, τέλος, ότι όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες (άνω των 300) που χρησιμοποιήθηκαν στα πάσης φύσεως έντυπα του δήμου Στυρέων είναι πρωτότυπα και αποκλειστικά δικά μου επί δημαρχίας Λέκα και δικής μου και ποτέ δεν πληρώσαμε φωτογράφους και άλλους εκτός από τις εκτυπώσεις; Τα πολύ μικρά γραμματάκια σε όλα τα έντυπα, οδηγούς, ημερολόγια κλπ. το λένε κι ας κάνουν μερικοί ότι δεν το ξέρουν. Είναι κι άλλα αρκετά, αλλά δε βαριέσαι !!!
Τώρα ύστερα από πολύ καιρό και μόνο επειδή αναφέρθηκε κάποια δωρεά θεωρώ ότι πρέπει για μια φορά μόνο να τα πω και να κλείσω αυτό το κεφάλαιο. Για να γνωριζόμαστε λίγο καλύτερα και να μη λένε μερικοί και μάλιστα δημόσια ότι μας ξέρουν καλά......
Οτι προαιρούμεθα να δωρίζουμε με σεμνότητα, χωρίς να το μαθαίνουν πολλοί. Τουλάχιστον έτσι νοιώθω εγώ.  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"