Στα βράχια της Πειραϊκής κοιμάται ο Στέλιος ο μπεκρής...και άλλες ηθοπλαστικές παροιμίες !

Χιονισμένο το χωράφι πίσω από το σπίτι μου - Αλμυροπόταμος 2003


  1. Με τον νου πλουταίνει η κόρη με τον ύπνο η ακαμάτρα.....
  2. Δώσε και με και του παιδιού μου είναι κι ο άντρας μου στη θύρα....
  3. Ο έρωτας γεννήθηκε για δύο, ο τρίτος φέρνει πάντα χωρισμό......
  4. Οπου μιλάνε πολύ για ηθική οργιάζει η ανηθικότητα......
  5. Εμαθα και μαστορεύω και @@@@ το μάστορά μου......
  6. Μια του κλέφτη δυο του κλέφτη τρεις και την κακή του μέρα.........
  7. Καιρός φέρνει τα λάχανα καιρός τα παραπούλια......
  8. Μην κοιτάς τα στραβά μου πόδια κοίτα την τύχη μου την ίσια......
  9. Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα .......
  10. Οποιος καλά καθούμενα καλύτερα γυρεύει ο διάβολος του @ωλου του κουκιά του μαγειρεύει...
Απάνθισμα λαϊκής σοφίας 
και ότι θέλει ο καθένας διαλέγει.....



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"