Κωμωδία το παραμύθι χωρίς όνομα

Ναι Βαγγέλη μου να το διαβάσεις πρωί πρωί και να το μεταφέρεις στο αφεντικό την ώρα που πίνει το καφεδάκι του.
Ναι Δημητράκη μου να το μεταφέρεις κι εσύ από κοντά.

Βρε παιδί μου τέτοιο μίσος, μένος, λύσσα, κακό και ορυμαγδός μήπως είναι τελικά ένας κρυμμένος έρωτας και δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι;
Βρε λες;
Αυταρχική, λέει, τους έφερνε όλους βόλτα, λέει
Μωρέ μπράβο  !! Τι διάολο όλοι ηλίθιοι και απροσάρμοστοι ήτανε που αρκούσε να κουνήσει η κυρία το μικρό της δαχτυλάκι για να πέσουν όλοι τανάσκελα ;
Μόνο για μαύρες μπότες και μαστίγωμα με ουρές καγκουρώ δεν είπανε....
Ημαρτον Χριστέ μου  !!
Αχ τα καϋμενούλια, έχουν τόοοοοοσα δικά τους προβλήματα που έχουνε χάσει τη μπάλα, άσε που λακίσανε κιόλας οι κολλητοί......


Κοράκι

Αααααααα είπα Χριστέ μου και θυμήθηκα τις εικονίτσες, τα θαυματουργά λαδάκια, τα φυλαχτά από τον Αγιο Εφραίμ και την Παναγία, μεγάλη η Χάρη Της, που μου έφερνε η μαντάμ "Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι" για να με φυλάνε από κάθε κακό κάθε τρεις και λίγο.....
Ασε τα κομποσκοίνιααααααααα. Κομποσκοίνι να δουν τα μάτια σου. Και γλύκες και υποκλίσεις και σάλιαααααα και αγάπες πια....
Και κλάμα στην αγκαλιά μου για όοοοοολα τα μεγάλα προβλήματα.
Τα σημειώματα να δεις με τις αγάπες και να τρελλαθείς.
Να μη σου μείνει τρίχα στο κεφάλι.

Ακούς χρυσέ μου; Κομποσκοίνια, εικονίτσες, φυλαχτάαααααααααα
Αχ δόλιε πού έχεις πέσει και τι σε περιμένει με δαύτην ! 
Κάτσε και θα γελάσει κάθε πικραμένος !!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"