Σου γράφω γράμμα και γραφή...

Επειδή έσφιξαν πολύ οι ζέστες....


Αγαπητέ μου Νικολάκη,

Πρώτον έρχομαι να ερωτήσω δια το αίσιον της υγείας σου και αν ερωτάς και δι' εμέ καλώς υγειαίνω,  κάνω τα μπάνια μου στον Αλμυροπόταμο και περνάω θαύμα με την οικογένεια και φίλους αγαπημένους.


Παρέλαβα χτες το πακέτο που μου έστειλες και το τακτοποίησα αμέσως όπως και τά άλλα που μου είχες στείλει και να μην ανησυχείς καθόλου. Οσα θέλει ο άνθρωπος κάνει κι όσα δεν θέλει δεν τα κάνει κι όλο δυσκολίες βρίσκει. 
Βέβαια με την παραλαβή του πακέτου μπορεί να έπρεπε να ρίξω πέντε  φάσκελα και να πώ "βρε άει σιχτίρ τώρα που το θυμηθήκατε" αλλά δε βαριέσαι. Η καλή ανατροφή και η μόρφωση επιβάλλει στους ανθρώπους που τη διαθέτουν να στέκονται στο ύψος τους και να σέβονται πρώτα τον εαυτό τους.


Εδώ είμαστε όλοι καλά και σε χαιρετάμε. Αλλο τίποτα δεν έχω να σου γράψω προς το παρόν. Πάω για βουτιές που χρόνια τώρα τις στερήθηκα.
Να προσέχεις διότι έχει πολλή ζέστη και όπως ξέρεις όσο περνάνε τα χρόνια πρέπει να προσέχει ο άνθρωπος. 
Με την πρώτη ευκαιρία θα σου στείλω κι άλλο γράμμα με άλλο ταχυδρομικό περιστέρι. 

Το Σοφάκι 

Υ.Γ. Σου έστειλα και φιλιά αλλά δεν ξέρω αν τα πήρες.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"