Περί περιουσιακών στοιχείων

Επειδή έχω χρηματίσει δημόσιο πρόσωπο οφείλω να ενημερώσω ότι η κατάσταση των περιουσιακών μου στοιχείων "πόθεν έσχες" θα αναρτηθεί τις προσεχείς ημέρες αναλυτικά στο Διαδίκτυο όπως ορίζει ο σχετικός νόμος, ως αντίγραφο της αντίστοιχης δήλωσης του νόμου 3213/2003 που υποβάλλεται στην αρμόδια υπηρεσία του κράτους.
Το "πόθεν έσχες" αφορά εμένα και τα μέλη της οικογένειάς μου.Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να δημοσιοποιήσω την περιουσία μου, σε αντίθεση βέβαια με άλλους που έκαναν υπεύθυνη δήλωση ότι δεν επιθυμούν την δημοσιοποίηση των περιουσιακών τους στοιχείων παρά το ότι έτσι ορίζει ο νόμος που προβλέπει πλήρη διαφάνεια γι' αυτά τα ζητήματα.

Σοφία Μούτσου
τ. Δήμαρχος Στυρέων
Πρόεδρος Συνδέσμου Διαχείρησης Αποριμμάτων Ν. Εύβοιας


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ντοπιολαλιά της Κύμης και της Καρύστου

O Θούριος του Ρήγα Φεραίου

"Οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή"